For å lesa saka må du vera abonnent

Allereie abonnent? Logg inn

10 kr for 10 veker

Tilgang til alt innhald på boblad.no

Papiravisa digitalt/eAvis

Søk i digitalt arkiv tilbake til 1986


Fornyast automatisk til 189,- per månad.
Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

Kjøp

Enkel betaling med  

Vipps
GLAD FOR BASSENGET: Rektor Tine Kvilekval, Olav Andre Tobro og Tor Anders Solem Aase i 8. klasse er glad for å ha basseng på skulen. Dei har brukt bassenget i heile si skuletid, og synest det er veldig gøy og viktig med symjeundervising. Bassenget blei tømt i mai, og vil bli fylt opp att i september, for å spare kostnader.
GLAD FOR BASSENGET: Rektor Tine Kvilekval, Olav Andre Tobro og Tor Anders Solem Aase i 8. klasse er glad for å ha basseng på skulen. Dei har brukt bassenget i heile si skuletid, og synest det er veldig gøy og viktig med symjeundervising. Bassenget blei tømt i mai, og vil bli fylt opp att i september, for å spare kostnader.

Enorme forskjellar på symjeopplæringa i grunnskulen

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS