INFORMASJONSKAMPANJE: Informasjonskampanjen «Stopp. Tenk. Sjekk.» har som mål å gjera deg meir bevisst sakene du les, likar og delar på nett.
INFORMASJONSKAMPANJE: Informasjonskampanjen «Stopp. Tenk. Sjekk.» har som mål å gjera deg meir bevisst sakene du les, likar og delar på nett.

Sant eller usant – sjekk før du deler saker på nett

– Stopp, tenk og sjekk før du likar og deler saker på nett – dei kan vera falske. Det er oppfordringa frå Medietilsynet nå før valet.

Publisert Sist oppdatert

Tal frå Medietilsynet viser at nesten sju av ti har kome over informasjon på nett som dei var i tvil om var sann.

Vel korleis du vil lesa oss!

Ut året digital
for 250,-

Deretter 159,- per månad.
Inga binding.

Kjøp

Sjå fleire
tilbod

KLIKK HER

Powered by Labrador CMS