Klare for å hjelpe kundene: Det ligger an til at flere kunder i Telemark Energi får stengt strømmen i år. Ledelsen her representert av Jan Berge (økonomisjef), Berit Volleng Sanden, leder kundeservice og direktør Jon Arne Mørch Jonassen, er klare til å finne gode betalingsløsninger for kundene som sliter.
KLARE FOR Å HJELPE: Det ligg an til at fleire kundar i Telemark Energi får stengt straumen i år. Leiinga, her representert ved Jan Berge, økonomisjef, Berit Volleng Sanden, leiar kundeservice og direktør Jon Arne Mørch Jonassen, er klare til å finne gode betalingsløysingar for kundar som slit.

Har stengt straumen hos fleire abonnentar. – Ta kontakt med oss tidleg

Ferske tal frå nettselskapet Føre AS viser ein auke i talet på stengde straumabonnement i forhold til 2021. Det lokale straumselskapet ber folk som slit med høge straumrekningar om å ta kontakt.

Publisert Sist oppdatert

– Nøkkelen til å løyse betalingsproblema er å ta kontakt, seier leiar for kundeservice i Føre AS, Berit Volleng Sanden, før ho legg til:

Vel korleis du vil lesa oss!

5 veker for 5 kroner

Deretter 145 per månad.
Inga binding.

Kjøp

Sjå fleire
tilbod

KLIKK HER

Powered by Labrador CMS