MEINING:
        – Jakta på aksjar vekte uventa nostalgi
Du les no eit meiningsinnlegg. Det uttrykkjer innsendaren si meining.
Eg viser til styreleiar i Bø blad sitt svar til mitt tidlegare innlegg. Karl Gunnar Sanda har rett: Å kjøpe aksjar i Bø blad handlar om kjensler, ikkje økonomisk vinning, og det er alle klar over.
Nettopp derfor undrar eg meg over at tilsette, som allereie har 5-7 aksjar kvar, må blokkere både mine kjøp av 6 aksjar og eventuelle framtidige sal mellom privatpersonar.
For oss som les Bø blad dagleg - også oss utflytta - er avisa ei kjelde til nyheiter, nostalgi og fellesskap, den same kjensla dei tilsette har.
Mange av oss har fått oppleve gleda av å bli omtalt i avisa, slik som då Arne Kielland skreiv om ein stolt yngre Bredrup som fekk sykkelen godkjent av lensmann Bråthen ved Folkestad skule.
De leverer eit så godt og spesielt produkt i Bø blad at alle kjenner tilhøyrsle. Eg er glad for å få sett ord på kjenslene når mulegheita først gir seg, sjølv om dette ikkje var føremålet.
Jakta på aksjar vekte uventa nostalgi. Gjennom praten med seljarar kom gamle minne fram, som å mimre om fedrane våre eller oppdage samband til barndomsvenner. Denne gleda blei delt med dei heime over middagsbordet.
Derfor må eg også uttrykke skuffelse over at desse aksjane som allereie føltes “mine” gjekk til tilsette som ønskte fleire. Eg blei åtvara om risikoen, men trudde ikkje eigentleg at tilsette ville krevje forkjøpsrett. Forkjøpsrett skal beskytte, men bør brukast med omhug og ikkje berre fordi mulegheita finst.
Her kunne leiinga heller oppmoda tilsette til å finne aksjar sjølv, i staden for å vente på mulegheita til å nytte forkjøpsrett.
Det er viktig å hindre inntrykket av at alle aksjetransaksjonar automatisk blir tekne av tilsette, særleg sidan - som Sanda seier - lokalavisa har verdi for både institusjonar og bygdefolk.
Uansett sluttar eg ikkje å lese Bø blad. Takk til Hilde & co for eit flott blad!
Dette meiningsinnlegget er omsett til nynorsk ved hjelp av KI, og kvalitetssikra av redaksjonen i Bø blad.