For å lesa saka må du vera abonnent

Allereie abonnent? Logg inn

5 kr for 5 veker

Tilgang til alt innhald på boblad.no

Papiravisa digitalt/eAvis

Søk i digitalt arkiv tilbake til 1986


Fornyast automatisk til 189,- per månad.
Inga binding. Gjeld berre nye abonnentar.

Kjøp

Enkel betaling med  

Vipps
HAR SMILET PÅ PLASS: Senterleiar på Bøsenteret, Tove Bringa (t.v.) og dagleg leiar ved Dressmann Bø, Emilie Heier, er begge svært nøgd med handelsutviklinga i 2021, trass i pandemi og restriksjonar. Foto: Øystein Akselberg
H

Senterleiaren jublar: Etter nok eit pandemi-år klarte dei det igjen

Publisert Sist oppdatert
Powered by Labrador CMS